Thinglink

2020.03.17

A felületen képhez, videóhoz tudunk különböző digitális tartalmakat adni:

  • a hozzáadott tartalmak ikonok segítségével érhetők el
  • az ikonok szabadon elhelyezhetők a kép (videó) bármely részére
  • hozzáadott tartalom lehet kép, szöveg, videó, link, játék, stb.

Hogyan használható az oktatásban?

A mindennapi pedagógiai munkánkat tudjuk vele színesíteni, valamint a saját és a diákok tevékenységét is megkönnyíthetjük vele. Néhány gyakorlati példa:

  • differenciálás: egyéni tanulási utakat adhatunk meg (számozott ikonokkal)
  • kiegészítő tananyagot rejthetünk el, akár egy egyezményes színnel jelölve (piros)
  • segíthetjük a diákok önálló tanulását, lényegkiemelő képességét
  • komplexitás: egy link segítségével a diákok elé tárhatunk egy adott témában nagyon sokféle tartalmat: játékos feladatot (pl. tankockát), online gyűjtőmunkához célzott tartalmat, oldalt, wikipédia megfogalmazást, képeket, hanganyagot (pl. verset, zenét, mesét), videót (YouTube), online tesztet, megoldandó feladatokat, gondolkodtató kérdéseket, stb.

A Thinglink használatát az alábbi videóban láthatjuk:

Forrás: A tanulás jövője MOOC

SZTMIK Digitár | 2019 | Szerkeszti Tompa Anna
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el